Gästebuch

Über einen Eintrag in meinem Gästebuch würde ich mich sehr freuen!

Kommentare: 16
  • #16

    Lisa Meier (Montag, 30 Januar 2017 20:45)

    Super Tolle Webseite! Viel Erfolg und GLück für die Zukunft!

  • #15

    claude (Donnerstag, 22 Dezember 2016 16:48)

    hallo zäme war heute das erste mal bei euch, bei Sandra, bin zufrieden (bis auf Haargel) werde wider kommen.... schöne Festtage! gruss claude

  • #14

    Fränzi (Donnerstag, 29 Januar 2015 12:31)

    Hoi Sarah
    Ha der nur schnell welle säge, dassi mega Freud ha a de Frisur ;-)
    lg Fränzi

  • #13

    Vätterli (Montag, 28 Januar 2013 19:19)

    Ich wünsch dir e schöni Fasnacht.

  • #12

    Müller Esther (Montag, 13 August 2012 07:32)

    Sarah ich wünsche Ihnen schöne und erholsame Ferien. Bis bald

  • #11

    Jegge (Juniors) (Mittwoch, 06 Juni 2012 21:37)

    Hallo Sarah!

    Es ist geradezu ansteckend, mit welcher Freude und Begeisterung Du Dein Geschäft eröffnet hast (danke für den Apéro)! Und eine Freude zu sehen, wie viele Freunde hinter Dir stehen und sich ehrlich mit Dir freuen! Uns scheint, die Lebensfreude, Hoffnung und Zuversicht, die sich über die Jahre hinweg nach und nach restlos aus diesem Haus verzogen haben, sind endlich zurück gekehrt!
    Ein riesiges Kompliment auch an alle, die Dir geholfen haben, diesen kahlen Raum so zu veredeln (im wahrsten Sinne des Wortes)! Edelwiss ist ein guter Name! Wir wünschen Dir viel Erfolg und dass Dir die Freude an Deiner Arbeit nie abhanden kommt!
    Liebi Grüessli
    Annalise & Martin

  • #10

    Conny Ender (Montag, 04 Juni 2012 20:30)

    Hallo Sarah,
    tolle Foto's & lässiger Salon.
    Wünsch dir alles Gute und viel Erfolg. Wen ich mal in der Nähe bin wird sofort ein Termin gemacht.
    Liebe Grüße aus Österreich
    Conny

  • #9

    Evelyn (Montag, 04 Juni 2012 17:45)

    Hoi Nüssi,

    ich wünsch Dir morgen einen tollen ersten Arbeitstag in Deinem neuen, wunderschönen Salon.

    Alles Gute
    Evelyn

  • #8

    esther Müller (Montag, 04 Juni 2012 09:31)

    Hallo liebe Sarah. Leider habe ich es nicht geschafft am Freitag vorbei zu kommen. Aber ich wünsche Ihnen alles Gute und vorallem viel Erfolg! Ich werde mich nach meinem Spitalaufenthalt bei Ihnen für einen Termin melden. Bis dahin alles Gute und viel, viel Arbeit..... Esther Müller

  • #7

    markus schneider (Sonntag, 03 Juni 2012 22:42)

    gratuliere zu dim schöne salon und dere tolle site, wünsch dir viel glück und erfolg!!! :-)
    chume bald mol verbi;-)
    lg markus

  • #6

    Daniela Ebner (Sonntag, 03 Juni 2012 20:23)

    Liebi Sarah,
    han am Fritig leider ned chönne verbi cho. I wönsch Dir aber of dem Wäg alles Gueti ond vel Erfolg mit Dim neue Gschäft. De Salon esch wonderschön usecho - wie mir i de Galeriebilder chan gseh - ond au d'Hompage esch toll!
    Nomol alles Gueti ond bis bald.
    Liebi Grüess, Daniela

  • #5

    Esther Müller (Freitag, 04 Mai 2012 13:22)

    Liebe Sarah ich wünsche Ihnen heute schon alles Gute und viel Erfolg mit dem neuen Geschäft.

  • #4

    sarah (Mittwoch, 02 Mai 2012 20:12)

    liebi chunde, fründe und familie

    ich möcht mich jezt scho uf dem wäg vo ganzem härze bedanke, für euchi tolli unterstüzig! es esch nit sälbschtverständlich, dasmer so viel gueti lüt um sich het, wo eim de rugge stärke.

    es ganz grosses dänkeschön goht an mini ELTERE, wo immer zu mir hebe, bi bärg und tahl fahrt!

    bedanke wöt ich mich bi minere schwöschter JASMIN wo mir die tolli hompage kreiert het und ihm MAUKE für das super genjale LOGO!

    au der jannine und sandra.

    all dene wo mir au zurzit bim renoviere und gstallte hälfe,bim zuelose wenn`s grad nitemol es lauft wie`s grad sött, bi dene wo mir mit chline sache en riese freud chönne mache...
    es riese grosses merci!

    schön wemer uf euch chan zelle.

    grüessli und bis bald sarah

  • #3

    Grunder Stefan (Dienstag, 01 Mai 2012 08:46)

    Hallo Nüssi, jetzt geht es aber los! Super das Du den Schritt nach Eiken gemacht hast. Du und wir alle werden sehr viel Freude haben.

  • #2

    nicole (Montag, 30 April 2012 17:03)

    schöni Homepage,i wünsch dir alles gueti und vill Erfolg!!

  • #1

    Sabini (Montag, 30 April 2012 14:24)

    En mega super tolli Site. Wünsch dir viel Erfolg mit dim Neue Gschäft.
    Liebs Grüessli Sabini